facebook

Newsletter

Zapisz się, aby dostac informacje o promocjach i nowych produktach w naszym sklepie, na swoją skrzynkę mailową

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Koszyk Realizuj zamówienie

 Ta strona UŻYWA PLIKI COOKIES!

Sklep Casani informuje, że świadcząc usługi korzysta z technologii przechowującej i uzyskującej dostęp do informacji w urządzeniu końcowym użytkownika, w szczególności z wykorzystaniem plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
 
Jako producenci jestesmy w stanie wykonać but na każdą stope. Dopasowujemy kolor, rozmiar, wysokość obcasa a nawet tęgość obuwia.
Firma BUTIMEX zajmuje się produkcją i sprzedażą (detaliczną oraz hurtową) ekskluzywnych butów ślubnych. Jesteśmy firmą rodzinną prowadzoną od pokoleń. Jakość wykonania bucików oraz dobór wysokogatunkowych materiałów jest dla nas priorytetem.
Posiadamy sieć salonów firmowych w całej Polsce. Buty produkowane są z materiałów i ozdób sprowadzanych z Włoch i Francji. Co roku powstaje nowa kolekcja. Kolekcje są opracowane przez projektantów pracujących tylko dla BUTIMEX, co czyni je niepowtarzalnymi.
Dla naszych klientek pracuje wysoko wykwalifikowany personel który czuwa nad najwyższą jakością produkowanych butów ślubnych i komunijnych, również wizytowych.
Zapraszamy do współpracy salony i hurtownie ślubne.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CASANI

 

I Postanowienia ogólne

1.Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego CASANI
dostępnego pod adresem ; www.casani.pl jest Paweł Mucha,
prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą
BUTIMEX
z siedzibą w Rudnikach, pod adresem:
Ul.Stalowa 30
42-240 Rudniki
NIP 9490046214,
REGON 150812279,
wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)

telefon kontaktowy: 602473064 / sieć T-Mobile
od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18

Sklep jest płatnikiem podatku VAT.

2.Przedmiotem działalności sklepu internetowego CASANI jest sprzedaż detaliczna butów gotowych
i tworzonych na zamówienie za pośrednictwem sieci Internet.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie CASANI są fabrycznie nowe,
wolne od wad fizycznych i prawnych,
 oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3.Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez użytkowników ze Sklepu CASANI ,
działającymi w domenach :www.casani.pl ,
sposób składania zamówień, tryb ich realizacji, jak również procedurę reklamacyjną.

II Definicje

REGULAMIN – niniejszy regulamin

SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresami: www.casani.pl

SPRZEDAWCA– Paweł Mucha, prowadzący działalność gospodarczą
pod nazwą BUTIMEX z siedzibą w Rudnikach,
pod adresem: ul.Stalowa 30.42-240 Rudniki,
NIP 9490046214, REGON 150812279,
wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).

USŁUGODAWCA– Paweł Mucha, prowadząca działalność gospodarczą
pod nazwą BUTIMEX z siedzibą w Rudnikach,
pod adresem: ul. Stalowa 30 Rudniki 42-240
 NIP 9490046214, REGON 150812279, wpisana do CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).

KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
 nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego,
 dostępnego pod adresem  www.casani.pl
lub korzystająca z usługi elektronicznej, telefonicznej lub listowej

USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
 nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego,
dostępnego pod adresami www.casani.pl
lub korzystająca z usługi elektronicznej, telefonicznej lub listowej

ZAMÓWIENIE – złożona przez Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego CASANI
 telefonicznie, mailowo, listownie oferta zawarcia umowy sprzedaży

UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego

KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji
 i zalogowaniu w Sklepie internetowym CASANI oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży

REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w sklepie internetowym CASANI
( można złożyć  zamówienie także bez rejestracji i zakładania  konta )

UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem
za pośrednictwem sklepu internetowego, mailowo, telefonicznie lub listownie

TOWAR – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego

KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty
 za pośrednictwem sklepu internetowego CASANI
w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

III Rejestracja

1.Rejestracja w sklepie internetowym CASANI jest dobrowolna i bezpłatna.
Rejestracja w sklepie CASANI nie  jest  obowiązkowa- zamówienie  można  złożyć  także bez rejestracji.
Aby  dokonać  zakupu bez rejestracji  należy  wrzucić produkt do koszyka ,
przejść  do  kolejnego etapu naciskając przycisk " złóż zamówienie  bez rejestracji ",
podać  dane  do wysyłki +  uwagi do zamówienia.

2.W celu dokonania rejestracji w sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji
znajdujący się na stronie internetowej sklepu , podając w nim swoje prawdziwe dane.

Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:

Imię, Nazwisko,Telefon, E-mail,Hasło/powtórz hasło , Ulica i nr domu,Kod pocztowy, Miasto

Oprócz danych wskazanych powyżej, Użytkownik zobowiązany jest podać w przypadku Firmy dodatkowo: Nazwę firmy i NIP

2.Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.

3.W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie,
Użytkownik proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia,
 Użytkownik jest proszony do ich aktualizacji i poinformowaniu o tym Sklepu.

 

IV Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

1.Usługodawca świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego
 dostępnego pod adresem: www.casani.pl   następujące usługi elektroniczne:

a) założenie konta w sklepie internetowym

b) umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz

c) umożliwienie kontaktu ze sklepem poprzez odpowiedni formularz kontaktowy

2.Świadczenie usług określonych powyżej jest bezpłatne.

3.Umowa o świadczenie usługi określonej w pkt 1a możliwe jest po wypełnieniu
 pól formularza danymi rejestracyjnymi:
Imię, Nazwisko,Telefon, Hasło/Powtórz hasło,Ulica i nr domu,Kod Pocztowy, Miasto, Kraj
 oraz w przypadku firmy dodatkowo: Nazwa Firmy oraz NIP.

4.Umowa określona w pkt 1a zawarta jest na czas oznaczony.
Czas, o którym mowa w zdaniu poprzednim to czas realizacji zamówienia.
Po zrealizowaniu zamówienia konto zostaje usunięte w terminie 30 dni od  wysyłki towaru.
 Klient w każdym czasie może wypowiedzieć umowę świadczenia usługi konta ze skutkiem natychmiastowym,
bez wskazywania przyczyn poprzez usunięcie Konta Użytkownika
 lub przesłania stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej
 na adres: casani@onet.pl

5.Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu Klientowi złożenia zamówienia
 poprzez odpowiedni formularz, określona w w pkt 1b,
 oraz umowa polegająca na umożliwieniu Klientowi złożenia zapytania
przez odpowiedni formularz kontaktowy zawierane są na czas oznaczony
i ulegają rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia lub zapytania albo zaprzestania ich składania przez Usługobiorcę.

 6.Serwis umożliwia zamówienie oferowanych towarów, korzystając z powszechnie dostępnego oprogramowania,
w postaci przeglądarek internetowych, które akceptują pliki typu cookies, np.: przeglądarka FireFox wersja 3 lub nowsze,
Opera wersja 9 lub nowsze, Chrome wersja 10 lub nowsze, Internet Explorer wersja 7 lub nowsze Safari.
Przeglądarki muszą zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH.
Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px.
 Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie sklepu i należy je wyłączyć.
7.Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem
 i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
 Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Zabronione jest korzystanie z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie
 sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń
 oraz rozsyłanie lub umieszczanie w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
8.Usługodawca usuwa konta Usługobiorców po 30 dniach  od ich założenia
w przypadku braku złożenia zamówienia przez zarejestrowanego użytkownika.
 W przypadku kont Klientów zastosowanie mają działania określone w pkt 4 powyżej.

9.Usługodawca świadczy usługi zgodnie z obowiązującym prawem.
 W przypadku stwierdzenia naruszeń, błędów lub zagrożenia bezpieczeństwa
 Klienta prosi się go o zgłaszanie takich przypadków do Usługodawcy.

V Zamówienia


1.Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprze

strony internetowe: www.casani.pl

mailem na adres: casani@onet.pl

telefonicznie pod numerem: 602473064 w dni robocze w godzinach: 9:00 – 18:00

lub listownie na adres: BUTIMEX, ul.Stalowa 30, 42-240 Rudniki.


2.Sklep prowadzi sprzedaż wyłącznie na terytorium Polski, nie wysyła towaru za granicę.
3.Ceny w sklepie zawierają  podatek VAT ( ceny brutto )
Cena podana przy każdym  produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

4.Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu
nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego-
 stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
5.Rejestracja i założenie konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w sklepie CASANI.
Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji i zakładania konta.

6.W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do „mojego koszyka” produkt,
który zamierza kupić.
Dodanie produktu do „mojego koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia
. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „mojego koszyka”.
„Mój koszyk” umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.
 Do  ceny towaru dolicza  się  opłatę pocztową  za  dostarczenie towaru do Zamawiającego ,
która  wynosi 23 zł niezależnie od formy zapłaty i  ilości par butów.

7.Wszystkie uwagi do  zamówienia -
 wymiary stopy , kolor materiału, rodzaj materiału , ozdoby , kształt obcasów i wysokość obcasów itp.
 należy wpisać do pustej rubryki " Uwagi do Zamówienia" , która pojawi się po podaniu danych  do wysyłki .
Uwagi te można także przesłać mailem na adres  sklepu lub za pomocą formularza kontaktowego ze strony sklepu.

8.Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „mojego koszyka” wybrane przez siebie produkty,
 określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „złóż zamówienie” i postępować zgodnie z podanymi wskazówkami.
Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje konto,
lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji  umowy.

9.Złożenie zamówienia pociąga  za  sobą konieczność  zapłaty  za towar i przesyłkę.

10.Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte.
 Zamówienia złożone w ten sposób  potwierdzane są  zwrotną automatyczną odpowiedzią
 o wpłynięciu zamówienia wysyłaną przez system sklepu.
Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

11.W przypadku zamówień dokonywanych drogą mailową, zamówienia potwierdzane są mailem.
 W przypadku zamówień listowych i telefonicznych  –  zamówienia potwierdzane  są drogą mailową
 lub telefoniczną, w zależności od posiadanych danych.
Za chwilę zawarcia umowy uważa się potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

12.Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta.

VI Sposób płatności

1.Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

 a)przelew – wpłata na rachunek bankowy sklepu CASANI pełnej wartości zamówienia
wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru .
 Numer konta jest automatycznie przesyłany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia

b) płatność gotówką – przy odbiorze ( za pobraniem )

2.Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy według cen oraz wysokości kosztów dostawy
 obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.Otrzymane rabaty do wykorzystania przez miesiąc,rabaty nie sumuje się.

VII Realizacja dostawy

1.Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.

2.Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą Poczty Polskiej w postaci paczki priorytetowej.
 Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu, wynoszącymi 15 złotych.
 Koszt dostawy jest niezależny od ilości zamówionych par obuwia pod jeden adres nabywcy.

3.Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta
 z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze,
odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.

4.Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od działu, z którego zostaje zamówiony towar i przedstawia się następująco:

a)Buty z działu  14-OBUWIE GOTOWE W MAGAZYNIE- wysyłane są niezwłocznie  po złożeniu zamówienia ( przy zapłacie  za pobraniem ) ,
lub po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe ( jeśli wybrano przedpłatę na konto bankowe )

b) Buty z pozostałych działów  Sklepu  wykonywane są na zamówienie Klienta, po złożeniu zamówienia i przyjęciu zamówienia przez Sklep.
Termin wykonania butów przez  zakład przedstawia się następująco:

- buty - 3-7 dni roboczych

Wysyłka butów  odbywa  się  paczką pocztową KURIER POCZTEX.
Dostarczenie przesyłki następuje    do  dwóch dni  roboczych od dnia wysyłki.
Koszt paczki 23 zł  ( bez  względu na ilośc  butów oraz  sposób zapłaty ).


 5.Buty z działu 14 – OBUWIE GOTOWE W MAGAZYNIE, to buty nowe,gotowe do wysyłki.
 Buty z działu 14 -OBUWIE GOTOWE W MAGAZYNIE można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania. Zwracany jest koszt towaru nie przesyłki. Buty robione na zamówienie a wymienione na GOTOWE DO WYSYŁKI w przypadku ponownego niedopasowania mogą być wymienione ale z powodu wcześniejszego zamówienia indywidualnego nie mogą być zwrócone jedynie wymienione.

6.Buty z pozostałych działów nie istnieją fizycznie do momentu, gdy nie zostanie złożone zamówienie na ich wykonanie.
Zamówienie takie oznacza w szczególności np ;określenie  jakiego koloru mają być wykonane buty,

 wskazanie  wysokości obcasa, koloru spodu,  rozmiaru buta.


7.Elementy wymienione w pkt pokazane są w kategorii OBCASY;KOLORYSTYKA.

8;Szczegółowe informacje dotyczące doboru obuwia do stopy, mierzenia stopy
 i charakterystyki precyzyjnego złożenia zamówienia na obuwie ze sklepu CASANI
dostępne są w zakładkach:
Informacje na temat butów oraz MIARA.
 Prosimy Klientów o zapoznanie się z informacjami tam zawartymi,
bowiem umożliwiają one Państwu złożenie zamówienia zgodnie z własnymi oczekiwaniami ,
a nam do wykonania butów zgodnie z dokładnymi wytycznymi, podanymi przez Państwo w zamówieniu.

VIII.Odstąpienie od umowy

1.Buty ślubne i wizytowe,  z wybranym  przez  Zamawiającego  wykonaniem
( w porównaniu do  zamieszczonych  w sklepie  zdjęć )
dotyczącym rodzaju i koloru materiału , ozdoby , obcasa , przebiegu pasków itp. nie można zwrócić ale można wymienić na inny rozmiar lub inny model   w ciągu 14 dni od dnia  otrzymania,  z zastrzeżeniem   wyjątków podanych w  pkt. 2.

2.Nie można  zwrócić butów  , czyli    odstąpić od umowy  , ani wymienić butów   w przypadku :

-a) indywidualnego  dopasowania tęgości stóp do obuwia -  stopy o dwóch  różnych tęgościach ,
 lub bardzo duża tęgość wykonanych butów ,
 tzn. chodzi o tęgość plus  dwa rozmiary - np. rozmiar 36 wykonany w tęgości 38

 -b) wykonania butów o różnej numeracji  - stopy o różnych rozmiarach

 -c) butów  wykonanych  według  indywidualnych wymiarów, zamówionego rozmiaru, koloru, wysokości obcasa,
- d)na stopę zarówno węższą , jak i tęższą niż standardowa ,
dopasowanych  według indywidualnych  wymiarów
tak więc zawierające się w ściśle określonych parametrach dla danej osoby.Buty robione na miarę można wymienić na gotowe z magazynu ale nie ma możliwości zwrotu ich.  A zakupione  z kategorii 14 czyli gotowe do wysyłki można wymienić i zwrócić.



 -e)butów wykonanych  z  materiału Klienta

Jest to  uregulowane w Rozdziale 4,  art.38, pkt.3  Ustawy  z 30 maja 2014 r
 o prawach konsumenta , który brzmi :

"Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość
 nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
pkt. 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,
wyprodukowana według specyfikacji konsumenta
lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb"


3. Konsument ,który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić ( z zastrzeżeniem art.38 )
bez podania przyczyny,
 składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie
 czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy.
 Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
 Oświadczenie można wysłać:
a) drogą elektroniczną na adres:
casani@onet.pl

b)bądź też listownie na adres:

 BUTIMEX
Ul.Stalowa 30;
42-240 Rudniki;

c)Konsument może skorzystać z formularza o odstąpeniu od umowy zawartego na stronie sklepu.

4.Sprzedający niezwłocznie przekazuje konsumentowi potwierdzenie przyjęcia oświadczenia
o odstąpieniu drogą elektroniczną – przy wykorzystaniu wskazanego przez konsumenta adresu poczty elektronicznej
 lub przy użyciu innego środka komunikowania się, jeżeli użycie poczty elektronicznej nie jest możliwe.

5.Sklep CASANI ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
 konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,
tzn. kwotę ceny butów.
Sklep CASANI nie zwraca opłaty pocztowej przy zwrocie butów do Sklepu
- zwrot butów do sklepu jest na koszt Zamawiającego.

6.Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,
 przez co należy w szczególności rozumieć koszt odesłania towaru z powrotem do sprzedającego
 (zgodnie z zasadą wyrażoną w orzeczeniu ETS w sprawie C-511/08 oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami).

8.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy  niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia,
 w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem

9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy
 będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający
 poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.



IX Reklamacje

1.Podstawą prawną reklamacji jest ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące rękojmi za wadę i gwarancji.

2.Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne,
które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta
lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili.
Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z umową sprzedaży.
W szczególności sprzedany produkt jest niezgodny z umową sprzedaży, jeżeli:

a)nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony ,
albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b)nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c)nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy sprzedaży,
a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d)została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

3.Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności -Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi,
 jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat,
 od dnia wydania Produktu Klientowi.

5.Klient ma 1 rok od zauważenia wady na złożenie przedsiebiorcy żądania przewidzianego w rękojmi.


6.W przypadku wystąpienia wady towaru -kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru
poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej
na adres e-mail: casani@onet.pl
lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Serwisu:
BUTIMEX ul.Stalowa 30 Rudniki 42-240


7.Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
imię i nazwisko
adres do korespondencji (również adres e-mail oraz numer telefonu)
przedmiot reklamacji, opis wady ,przyczynę reklamacji
podpis (tylko w przypadku reklamacji składanej pocztą)

8.Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, a jeśli tego nie uczyni to automatycznie oznacza, że uznaje roszczenie.
9. O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Użytkownika na adres e-mail,
 wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym,
a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Użytkownika.

10.W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb naprawy towaru
lub wymiany towaru wolny od wad – a jeżeli nie jest to możliwe - obniżenia ceny


11.Uszkodzenia mechaniczne – jeżeli nie są wynikiem wad produktu – powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych bądź ich zaniechania, również zmiana przeznaczenia obuwia powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.


XI Postanowienia końcowe

 

1.Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników
o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.

2.Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
 Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje Konto.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego,
 rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

3.Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego,
rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sklepu.

4.Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:

telefon: 602473064 w  godz. 10-16

e-mail: casani@onet.pl

pisemnie na adres: BUTIMEX

Ul.Stalowa 30  Rudniki 42-240

5.Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku
zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego CASANI.
 Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

6.Nazwa sklepu internetowego CASANI, adresy stron, pod którym jest dostępny: www.casani.pl
oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej.
 Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela sklepu jest zabronione.

 7.Dane osobowe Użytkowników sklepu  podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu CASANI.
Wszystkie dane klientów wykorzystywane są wyłącznie do obsługi i realizacji złożonego  zamówienia.
Żadne dane nie  są udostępniane osobom trzecim.
 W dowolnym momencie klient ma prawo do wglądu i poprawiania swoich danych osobowych,
a  także  do ich usunięcia z bazy sklepu.
Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych wyłącznie na potrzeby realizacji  zamówienia.

8.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie,
zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ),
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204),
ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827),
a także ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883).

9.Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta
będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku
- Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.),
 przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

10.Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
 (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym,
 zgodnie z treścią innych ustaw, które odpowiednio regulują ten obowiązek.

 11.Zbiór danych osobowych klientów  sklepu  prowadzonego  przez Paweł Mucha został zarejestrowany w GIODO.

12.Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014 r.                                                                                                                 

Butów fizycznie nie ma do czasu wyboru np; koloru, rozmiaru, wysokości obcasa, tęgości. Buty zamawiane według wskazanych parametrów nie można zwrócić ale można wymienić na inny rozmiar, model, kolor,wysokośc obcasa,tęgość. Wymieniając buty klient ponosi koszty wymiany. Jeśli buty wymieniane są na tańszy model nie ma korekty kosztów ale za przesyłkę do klienta płaci sprzedający.  

Promocja zakupu w tym darmowa wysyłka nie obejmuje darmowej wysyłki przy wymianie.

 

















Projekt i wykonanie sklepu www.imoli.pl